header ("Content-type: text/html; charset=iso-8859-2"); ?>
include("inc/conn.inc");
error_reporting(0);
if (empty($p))
{
$p = 0;
}
if (empty($s)) $s=="audi";
$strona=$p;
$skok=20;
$naile=$strona*$skok;
$ilejest="select count(*) from datenblatt_sql where FZName like \"%$s%\" order by FZName asc";
$results2=mysql_query($ilejest);
$wynik=mysql_fetch_row($results2);
$query="select * from datenblatt_sql where FZName like \"%$s%\" order by FZName asc limit $naile,$skok ";
$results=mysql_query($query);
$liczba_rekordow_znalezionych=$wynik[0];
$numrows=$wynik[0];
?>
UPsolute.pl: power tuning elektroniczny
WYSZUKIWARKA
include("inc/menu.inc"); ?>
include("inc/auto-tuning.inc"); ?>
Nowości
Najświeższe informacje dotyczące chiptuningu i nowości na rynku tuningowym. Znajdziesz tutaj także informacje o najnowszych programach dotyczących podnoszenia mocy.
Jest już możliwy chiptuning BMW 320 td (150KM) oraz nowych silników marki Mercedes CDI!
Po intesywnych pracach jest już u nas dostępne oprogramowanie do chiptuningu nowych samochodów BMW 320 td (150KM) oraz nowych systemów sterowania silników CDI firmy Mercedes.
Wkrótce będą aktualizowane nasze bazy danych dotyczące nowych modeli samochodów i wtedy będą mogli państwo zobaczyć wszelkie szczegóły dotyczące tych samochodów.
Jest możliwy chiptuning samochodów marki FORD TDCI!
W chwili obecnej jest możliwy chiptuning silników Turbodiesela marki FORD o mocy 115 KM względnie 130 KM ( od rocznika 2002).Uzyskanie większej mocy jest możliwe w tym przypadku na poziomie 30 KM i 60 Nm momentu obrotowego.
Wcześniejsze próby chiptuningu tych silników nie dawały oczekiwanych rezultatów, "kopcenie" silnika nie spełniało norm odnośnie jakości spalin.
Jednakże problem ten został rozwiązany i mamy program podnoszący moc w tych silnikach bez zjawiska "kopcenia" tak jak jest w programach oryginalnych.
Światowa nowość w wykonaniu UPsolute! Przełącznik radiowy
Moduł radiowy wykonany przez Upsolute umożliwia przełączanie w czasie jazdy poprzez pilota i odbiornik radiowy pomiędzy oryginalnym a zmodyfikowanym programem mocy!
Dlaczego jest to rozwiązanie lepsze od wersji standardowej z przełącznikiem wbudowanym i instalacją eletryczną?:
Nie ma dodatkowej instalacji w części pasażerskiej samochodu
Nie ma żadnych mechanicznych przełączników w kabinie
Każdy odbiornik i nadajnik radiowy posiada unikalne kodowanie
Bez pilota nie jest możliwe aktywowanie "systemu podnoszenia mocy"(w przypadku sprzedaży samochodu)
Dalsze zalety:
Zimą w czasie oblodzenia dróg możliwość przełączenia systemu sterowania silnika na oryginalną wersję(bez dodatkowej mocy)
W przypadku jazdy samochodem innych osób pozostawienie oryginalnego programu
Dwie możliwości programowania radiowego systemu włączania mocy:
możliwość pozostawienia stanu podniesionej mocy nawet po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika
ustawienie normalnej mocy silnika przy każdym startowaniu silnika
Wszystko to jest możliwe za 750 złotych dla prawie wszystkich modeli.
Proszę pytać czy jest możliwe zamontowanie tego systemu w państwa samochodzie.